Handelsbetingelser

Priser
Alle priserne er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Der kan derfor forekomme prisændringer. Alle angivne priser er inklusive 25% moms.
Der kan forekomme prisfejl på siden og en ordrebekræftelse er ikke et bindende tilbud, hvis der er fejl i prisen vil du blive kontaktet inden afsendelse af din ordre.
Vare til 0 kr er ALTID en fejl og du kan som kunde ikke påråbe dig retten til en vare til denne pris.

Levering
Varer leveres som regel med GLS eller PostDanmark.
Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1 til 4 hverdage efter ordreafsendelse.
Der sendes ikke pakker til udlandet samt Grønland eller Færøerne uden forudgående særskilt aftale.
Alle varer leveres så længe lager haves. Kan en ordre ikke leveres fuldt ud - refunderes differencen øjeblikkeligt.

Manglende Indhold/beskadiet pakke
Hvis du modtager en pakke hvor der er mangler vare i forhold til det bestilte eller en vare er gået i stykker skal du reklamere over dette inden for 24 timer, sende en e-mail til kontakt@hojlands.dk Så vil vi hurtigst muligt rette op på fejlen. 

Betaling
Du kan altid være sikker på at dine oplysninger er fortrolige og sikrede når du handler hos os. Vi benytter os af et sikkert betalingssystem hos EPAY. Pengene trækkes først ved afsendelse.
 
Fortrydelse
Du har altid 14 dages fortrydelses ret, det betyder at du har 14 dage fra du har modtaget varen til at sende den retur til os igen. Varen skal være modtaget hos os på 14. dagen.
Du er altid selv ansvarlig for at overholde reglen om de 14 dages fortrydelsesret.
Varen skal være ubrugt og i orginal emballage og i en stand der ikke forringer salgsværdien for varen.
Returdresse: Højlands, Knudsvej 1, 4040 Jyllinge
Når varen er modtaget retur får du en e-mail med en Kreditnota om dette og pengene overføres retur til din bankkonto. Pengene overføres normalt inden for 7 hverdage. 
Hvis varen er leveret med GRATIS fragt og sendes retur pga. fortrydelse kan der ske modregning i returbeløbet. Forsendelsesomkostninger for returnering af varer skal du selv betale.
  
Reklamation
Du har 2 års reklamationsret iflg. Dansk lov. Du kan reklamere over ting som er gået i stykker ved korrekt brug.
Udefra kommende skader dækkes aldrig.
Hvis hundelegetøj bides i stykker er dette IKKE en gyldig reklamation.
 
Garanti
Vi yder ikke nogen garantier.
Hvis der på produktet vi sælger står at der er garanti, så skal du selv kræve dette fra garantigiveren.
Vær opmærksom på at der kan være forskellige krav fra de enkelte producenter.
 
Persondatapolitik
Ved bestilling af varer gemmer vi dit navn og din adresse i vores ordredatabase. Disse informationer bruges kun til at kunne levere dine produkter og senere i forbindelse med evt. reklamation. Dine oplysninger er fortrolige og bliver gemt for altid, men du kan aldtid blive slettet fra vores kundekartoteket.
Vi benytter cookies i forbindelse med ordreafgivelse. Disse benyttes kun til at lette bestillingen for dig.


Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kontakt@hojlands.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.